fredag den 25. januar 2013

Tak Puk!


Hende Puk hun er eminent til at holde liv i én ting som jeg også er meget meget glad for, nemlig det at sende rigtig post af sted. Breve og pakker, med en håndskreven hilsen og gerne fint pakket ind.
I går modtog jeg et fint broderi i ramme. Jeg blev både helt vild glad, paf og overrasket da jeg så det.
Tjek lige billedet ud.
Under rammen fra Puk, ligger der to ufærdige projekter fra min hånd. For 100 år siden gik jeg i gang med at brodere de dansende mennesker, desværre havde jeg talt forkert, så der gik kludder i det. Broderi er helt vildt besværligt at pille op synes jeg, så jeg opgav. Noget tid senere gik jeg atter i gang med samme motiv, men som i kan se er det ej heller blevet færdigt!!!

Men det skal det være nu, så jeg fortsætter arbejdet og vil begynde at tænke på om det også skal i ramme eller...

Igen mange tak til Puk fordi du tænkte på mig da dette broderi i ramme skulle bo et andet sted. Det ER da for pudsigt at det kom hertil hvor de samme dansende mennesker er...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar