søndag den 14. juli 2013

Da pigerne gik i køkkenet


Jeg har længe haft lyst til selv at bage knækbrød, efter igen og igen at have fået det serveret af andre med beskeden om hvor nemt det er at bage. I går var dagen, og hjemmelavet honningristet müsli ville jeg også lave. Det er ferie herhjemme og der er mere tid og overskud, derfor også mere hygge og ro om morgenen til at indtage dagens første måltid.

Børnene og jeg var på dejlig cykeltur til Kongens Have hvor vi indtog lækre sandwich fra Dællekatessen. Da vi sad der i græsset fandt Rose på at hun ville bage gulerodskage helt selv, ok sagde jeg...
Der blev købt stort ind i Brugsen på vej hjem, og så snart vi kom hjem, gik vi i køkkenet. Kogebog, madblog, et køkkenbord fuld af lækkerier... TOTAL hygge og sludren!

Rose klarede det faktisk helt selv og da det var hendes kage kom der ikke nødder i og pynten blev grøn, fint så det ud og lækkert smagte det!
Mit knækbrød blev også et hit, og der blev småhapset af det af alle 3.
Om lidt skal jeg nyde min müsli med friske jordbær på youghurt, mums!

2 kommentarer: