torsdag den 25. juli 2013

(ødelagte) minder


For nogle somre siden var der skybrud, som gik ud over den kasse jeg mindst ønskede. Nemlig kassen med alle mine dagbøger og barndomsminder. Deriblandt mit første pas, min karakterbog fra folkeskolen, min kontaktbog, eksamensbeviser m.m.
ØV
Inden det bliver smidt ud tager jeg et billede som minde...

 Jeg var vild med den Mickey Mouse bluse, som jeg vist nok havde arvet fra min franske kusine. Halskæden var jeg også pænt glad for. Fletninger havde jeg hver dag i en årrække...

Et karakterblad fra 5.klasse

Jeg var ikke særlig gammel da jeg skrev et brev til dronningen. Hvad der fik mig til dette, husker jeg slet ikke, men det var ikke i anledningen af hendes fødselsdag eller lign.
Jeg husker dog at jeg mente der var nogle ligheder der gjorde at jeg da skulle skrive. Min mor hedder Margrethe og min far er franskmand... Der hører lighederne vist også op...

Fra min første kontaktbog. Jeg bliver helt blød, og ville ønske at jeg bare for en stund kunne se hvordan jeg var dengang...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar