onsdag den 17. juli 2013

Portalkage


Min dejlige dreng ønskede sig en helt bestemt kage til hans fødselsdag i går. En Portalkage.
Måske du kender computerspillet Portal? Jeg har ikke selv prøvet det, men resten af familien spiller det...
Nå men i det der spil, er der noget om at man får en kage efter endt bane eller noget?
Max kom glad og spurgte om ikke jeg ville bage ham en portalkage til ham. Efter at have luret i opskriften, en youtube video og tjekket flere billeder ud, fik jeg lov at freestyle ud fra en god chokoladekage opskrift jeg kender godt.

Resultatet blev ganske godt, det minder lidt om en chokoladelagkage og alligevel ikke. Nu står der denne store chokobombe bandit i vores køleskab, som jeg ikke ved om vi kommer igennem, men godt smager den og Max var henrykt da den kom på bordet og DET er det vigtigste!!!


1 kommentar: